Massa bilder

Hååå dom var så söta, alla djuren!! Jag döpte två katter också! hehe en som heter Ronaldo och en som heter BlackLizt. Han fick heta BlackLizt för att han hade ett svart halsband och så var lite "listig" och så, haha vilken fantasi... Och det blev Ronaldo på den andra för min lillebror började snacka om fotboll och då så kom jag på Ronaldo för den katten var den ända som inte "jamade" när jag bar upp dom. Och då blev han ju så klart min favorit katt, och efter som att jag gillar Ronaldo så belv de det! 
Fast dom revs och bets men herregud så ont gjorde det inte, sen när jag åkte hem så räknade jag alla märken jag fick och det var 26st... hahah aja dom så söta så det gjorde inget! 
Men ska snart äta så hadee,puss;* 

Här är BlackLizt

Och han med blått är Ronaldo! 
 
 
 

Postat av: Mathias&Rebecca

Oh herregud vilka söta bilder! :) Ha en underbar kväll! :)

Svar: Tack :D du meed! :D
Ebba Klöfver

2013-11-09 @ 19:32:27
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Belinda Breed

Guuud så söta katter!

Svar: Hihi jaa :)
Ebba Klöfver

2013-11-09 @ 20:25:34
URL: http://belindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: